We are'nt living in America, but we are not sorry!

Allmänt | 2012-06-30 | 11:06:03 Kommentera här! » 0 st

No we live in SWEDEN. Och här har det nu så fina sommar vädret (Som höll sig i, ja, 3 dagar nu försvunnit. Det är mulet och kvavt i luften men varmt, så de lär väll kanske åska under dagen.....
Ja idag blir det släktträff, Jag ska se om jag kan hitta min kamera sladd, som är lika försvunnen som one tree hill. Kanske ligger dom brevid varandra!
Igår kväll drog jag, pappa och Ludwig ner till farmor och farfar. Ludwig klippte gräset, jag instruerade och pappa drack öl. Men gräset blev klippt, Ludwig 50 kr rikare och jag övade på backning med släp! Som BTW INTE syntes i backspegeln!! Jag var faktiskt rätt hygglig på att backa med släp i Australien! Men det har gått över nu!!!
Nu sitter vi och ser nån "Action" film, Mamma bara skrattar och tycker det är roligt :P haha

men men.
Jo såg pappa köra in fler ved burar till veden (schhhhhhh Jag låtsas som om jag inte såg de!!!)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!