What are words?

Allmänt | 2012-06-02 | 11:14:26 Kommentera här! » 0 st

Ja nu sitter jag här i min HV tröja och väntar på att mamma ska säga dom frukatade orden., "Nu ska vi städa" Jag hör att hon håller på med något slags bär i köket, så än finns det hopp!
Idag har jag hunnit se slutet på The Prince and Me, jag bara ÄLllllllllllskar den!!! Så sjukt fin. Och Pratat med Jack har jag gjort, allt bra där. Bakade bröd hade han gjort! Receptet löd, mjöl, bakpulver-mjöl, vatten, skvätt mjölk och en nypa salt. hahaha jag garvade som as!! Men medalj till att han försöker, HAN sa att det var gott. Men hans mamma låt VÄLDIGT skepptigst!! haha så då garvade jag igen.
Nu som sagt ska vi snart städa, mamma fyller år och släkt och vännder kommer. Sen ska jag köra mamma, pappa, ulf och pia till görans 50 årskalas!! SÅ dom lär nog frysa och vara fulla. Med tanken på vädret idag är regn, storm och 6 C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag jobbar på bageriet nu, och i Onsdags satt jag i John Deeren i 11h och 30 min och körde upp och ner heeeeeeeeela dan, min nacke var väldigt öm efter det. Eftersom jag inte hade speglar var jag tvungen att vända mig om när jag backade ner. Men det gick ändå bra!!
Annars händer det inte så mycket. Nästa vecka jobbar jag Tisdag och Fredag. Och på söndag tänkte jag åka in och se balen som börjar kl 2!! Men annars försöka rida så mycket som möjligt!!! Har inte ridit så mycket nu när jag har jobbat!! Men Dajje är såååå söt!!!!!!!!!
Men nu BEFALLER Jessika att jag ska göra nått!!!!!

Byeeeeee
Frida och jag på balen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!