You Learn

Allmänt | 2012-06-04 | 10:00:04 Kommentera här! » 0 st

Ja rubriken fick bli till en låt som just avslutades på radion. Takida eller om det bara är sångaren i takida, jag vet inte, men jag tycker att dom suger iallafall!! Jaaa kan väll säga att jag varit vaken i 3 timmar och vet fortfarande inte vad jag ska göra idag. Har nu kolloat igenom alla mina 4-5 bloggar som jag följer, Inte som jessika som typ följer 70 st :P
  Men det har inte hänt så mycket....
Jag är så OTROLIGT glad för att jag kan använda min kamera!!! God bless my mother-inlaw :) Men jäkligt tråkigt att den är trasig. Det är grejen som håller batteriet inne som har brustit och försvunnit, vilket gör att batteriet ramlar ut när man ska ladda den med ett urtag bervid batteriet.... Vilket är vääääääääääääldigt frustrerande. Men kanske pappa kan sätta sin kreativa sida till.
  Igårkväll åt vi pizza och såg på Mästarnas mästare! Typ enda återkommande programmet på SVT som man följer.
Men nu får jag nog fan gå och hitta på nått. Både stallet och rummet behöver städas, men vi får se!!!

Seeeeeee yah :P

 Kan nu använda min kamera!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!