Försvunnet, är det ett ord??

Allmänt | 2012-11-12 | 03:16:00 Kommentera här! » 1 st

Ja jag kan ju säga att jag skrev ett blogginlägg kl 03,00 söndag morgon, på Jacks Iphone, Men det försvann. Men dansen gick jättebra! Millie fick en pokal. Eliza var inte glad för hon fick bara en medalj och inte en pokal!! Sen for vi hem och vi åkte ut till 18års kalaset. Jag var väll den enda nyktra där. Och vilket party!! Men när vi åkte hem kl 01,15 och kom hem till stugan där vi sover ibland! Så var det en massa (20 st) getter där!!!! Så Jack ringde vår granne som är en Get bonde. så vi/ dom fångade getter så vii gick och la oss vi klockan 3,00. Och Jack sprang in i ett träd och fick ett långt sår i pannan. hahha
Sen åkte vi in till Meningie och satt vi Sjön i det underbara vädret med Dale, Alana och Prommo. Och så hade vi bbq på kvällen!!
Idag kom Mel och hämtade mig och vi lämnade kulltingarna vid slaktaren!!
Seee yah

Kommentarer
Skrivet av: mamma

Hej. Är det Mel o Nigels stuga ni bor i ibland? Vann inte Charlotte nåt på dansen? Vi var hos mumma o moffa igår på Fars dag med fammo o faffa och alla hälsar. Ha det bra!! Mamma

Svar: Jo de är de. Alla barnen fick medaljer men dom fick ingen pokal, bara Millie fick de! okej hälsa alla hur är det med gudrun??
AngelikaBj

2012-11-12 @ 14:57:20

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!