rubrik

Allmänt | 2012-11-09 | 04:37:52 Kommentera här! » 0 st

ja att jag är bra på att blogga kan väll alla hålla med om. Men nu har jag drygt 30 min då jag inte har något att göra så då får jag passa på att sitta här. Veckan har vart bra! Ledig måndag, tisdag. Gjorde inte så mycket. Städade mitt rum. Följder med till dansen, då en storm kom med blixt och dunder. En blixt slog ner i några halmbalar, så brandkåren fick rycka ut!! Men det löste dom snabbt. Annars rullar bondelivet på.... mjölkar flyttar kalvar å ja ni vet.... Inget speciellt som händer. I morron(lördag) Ska jag följa med och hjälpa till vid dansuppvisningen. Eliza och Millie dansar ballet. Charlottte dansar hip hop och Jazz. Så de ska bli kul., sen ska jag möta upp Jack och Prommo på en fest. Vet knappt vem tjejen som fyller år är!! Nästa vecka åker familjen till Queensland på "semester" i 5 dagar!!!! Och gud hjälp mig så inget går sönder/dör eller vad som helst!!!!!!!!! Men det var de de!! Återkommer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!