Slippering throug my fingers!

Allmänt | 2012-11-18 | 11:44:45 Kommentera här! » 0 st

Nu sitter jag här och kollar på mamma mia. Igår kväll gick vi till puben. och jag skulle ta in korna i morse. mitt alarm gick igång 05,05. och jag stängde bara av det. Jack vaknade inte ens. Och 05,45 vaknade jag ohh shit!!!!!!!!!!!!!! Så jag fick rusa ut, men korna gick på bra så vi var inte så sena!! Och kan bara säga att mitt huvud inte kändes så bra. Sen vilade vi en stund sen gick Andréa ut och gav kalvarna och jag tog lastbilen och for och sprayade Box thorns!! Och efter lunch kollade jag "Män som hatar kvinnor" Skönt att höra svenska med jämna mellanrum. Men i morron kommer familjen hem. Kan bara säga att det har gått över förväntan!! Inget har gått sönder. Våra sinkor kom ut en morgon men det gick snabbt att samla ihop dom. En man var här och hämtade upp alla våra tjurkalvar! Så det har vart skönt att vara bara mig och Andréa (och Kenny) Andréa och jag for till Mount barker i fredags efter mjölkningen. Vi sattsade på 9,30 visningen, men vi kom kl 8,30. Vilket var tur. för det tar drygt 1,5 timme att köra. Så vi var inte hemma föräns 00,30.... Segt att köra hem i mörkret och Andréa sovande brevid!! Men jag tyckte den sista twilight filmen var näst bäst( älskar den första) Vad säger du Jessika??? Men det var de de. Seeeeeeeee yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!