Underbar helg!!

Allmänt | 2012-11-25 | 23:51:00 Kommentera här! » 0 st

Ja nu har jag varit ledig i 3 dagar!!! Fredag gjorde jag inget, Men och Nigel var iväg och firade deras -åriga bröllops dag. Så jag hämtade upp Charlie och Mille från bussen och såg efter dom och lagade mat. Lördag for jag och Jack till Mount Barker för att köpa julklappar!! Gick väll sådär... Men en mysig dag och Sen kollade vi den nya Bond"Skyfall" den var ganska bra!! Söndag vill Jack hålla på med sin släpvagn som har byggt själv!!! Så jag läst min bok "fifthy shades of grey" Idag regnade det ganska mycket när vi mjölkade... Så nu hoppas jag att det inte regnar mer idag!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!