Here we go agine!!

Allmänt | 2012-10-30 | 03:08:05 Kommentera här! » 0 st

ja Hej och Hå va tiden går. Hemma har det tydligen snö, medans här är det 30 grader och sol!!!! Igår var jag i Murray Bridge med Jacks Mamma Judy och Lille bror Dale. Det var trevligt. Vi hade en mysig lunch, sen hälsade vi på Jack på jobbet! Tjejen som jobbar där är från England och hon trodde tydligen att vi alla var syskon!!! Därför tyckte hon det var lite underligt hur jag och Jack stod så nära varandra.... Igår var det också Elizas födelsedag! Hon fick en kattunge. Som jag hämtade i fredags!!! Som vi har hållit gömd sen dess. Men dom har vart borta hela helgen. Så jag vaknade 06,10 och Eliza var i full gång med att öppna sina presenter. Sen smög jag ut i Andréas rum och hämtade kattungen och andra. Kan bara säga att barnen blev helt till sig!!! Men det är världens sötaste!! Och Efter vi kom hem från Murray Bridge hade vi picknick utanför danslokalen för att fira Eliza och SÎan som oxå fyller år. Jätte mysigt!! I fredags dödade Nigel änu en orm!!! Här vid huset!! Hoppas nu att alla är borta!!!!!!!!!!!!!! Bajs Ormar. Hoppas alla har det bra!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!