Ching Chong

Allmänt | 2012-09-13 | 10:29:00 Kommentera här! » 0 st

Ja sitter nu på Hong Kong International air port. As stor. Men eftersom mitt plan inte går föräns 23,35 såå får jag vänta länge på att få reda på vilken gate jag ska till!
Men jag har iaf kollat på "The Lucky One" Va sisådär( jag har läst boken) Sen började jag kolla Drive, men orkade bara kolla typ 15 min. Sen somnade jag och lyssnade på musik! Men vilken J*vla idiot jag fick sitta brevid då, Svensk gubbe i övre 50-års åldern, han blev hysterisk för att få sin vilja igenom så fort flygvärdinnorna kom! Och han armbågade mig flera gånger!!! Höll fan på att slå till han!!!!!!!!!!!!!! Men jag började också kolla på "Annika Bengtzon-nånting med Nobelpristagarna" Men somnade i halva och vaknade när eftertexterna var klar. Efter det kollade jag färdig på "Lorex" om jag bara orkade kolla halva på. Och Efter det kollade jag "Modig" och den var riktigt rolig (Även på engelska!) Men jag missade slutet för då skulle vi landa. Eller nej det gjorde vi inte för att det var fullt på marken så vi seglade runt i säkert 15 min.
Jag läser också Änglamakerskan av Camilla Läckberg. Den är bra, men för mycket namn som jag inte orkar hålla reda på!!
Tänkte också se om jag kunde hitta "Pasta House" Som ska ligga här någonstans på flygplatsen :S

Aja, hoppas det är bra i sverige, dom säger att det är ca 30C här. Och disigt är det men fina berg runt flygplatsen!!!!!!!
Snart är jag i Adelaide!!!!!!!!!!!

Pussssssssssssss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!