Iam Back and it feels GREAT

Allmänt | 2012-09-15 | 02:26:19 Kommentera här! » 0 st

Nu är jag tillbax i mitt "Lilla huset på prärien!" Vilken UNDERBAR känsla att lämna flygplatsen (Med min väska som tog allt för låååång tid för att komma ut på bandet) Och att se familjen Treloar! Barnen har vuxit och blivit riktigt stora!!!! Och att komma tillbax till Meningie!! Mel insisterade på att vi skulle stanna och säga hej till Jack! När vi kom hem så packade jag upp lite och var ut och kollade läget, men det mesta var som förr. Idag blir det en sväng till laudgården och kolla en ko, och sen drar jag och Andréa till Meningie, och lunchar på LAKE VEIW!!!!!!!!!!!!!!!! Och sen ska jag till Jack när han jobbat klart!! Men nu vet ni att jag kommit fram :) Kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!