Rolling in the deep.

Allmänt | 2012-09-11 | 15:25:00 Kommentera här! » 0 st

Ja idag har jag varit fruuuuuuuuktansvärt aktiv.
Först var jag med Jessika och hennes klass på Slakteriet, vilket var jätte intressant!
Sn åkte jag till HM för köpa skärp. Sen for jag till sjukhuset för att säga hej då till Tant Gudrun. Sen for jag hem, kollade vem vet mest. Som det verkligen hade förändrats!
Sen for jag till Slite och utgjorde min ärenden. Sen har jag försökt packa. När jag tog ut 1 par jeans så vägde den 19,9. Hurrrrrrrrrrra. Senla jag i 2 par sandaler, ridbyxor och en vindjacka. så 27,3. Men va F*N!!!!!! Men ja sen försökte jag väga igen( Fattar inte vad det är för fel!! Ibland registrerar den inte ens!!!!!!!!!!!!! ) Så jag for ut med Väsk F*N och bilen ut itill Laudgården på traktorvågen. Men ville inte registrera väskan och mig. Men då kommer Micha och säger att den inte registrerar över 100 kg. Så ja jag och väskan väger inte mer än 100 kg. Lycka :)
Men vägde mig och bilen och la sen i väskan, ja 21 kg!!!!!! Och de hoppas jag på!!
Har också pratat med Joakim på radio Gotland så jag kommer prata med honom på Måndag kl 07,45 Svensk tid (vet inte riktigt vad det blir för tid hos mig!)
men då ska han ringa mig och jag ska tala om hur jag har det! Så då kan ni ju passa på att lyssna!
Annars väntar jag på att familjen kommer hem snart. Hoppas att Jessika kan ta lite kort på hästarna och mig. Och sen ska mamma laga nån god mat!! För det blir ju upp tidigt i morron!!

Men jag gillar inte att det fortfarande inte går att mms in bilder till bloggen.....

Men nu ses vi nog på andra sidan!!!!!!!!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!