Some people want it all.

Allmänt | 2012-09-10 | 21:46:00 Kommentera här! » 0 st

Ja idag har jag försökt packa. Vägde väskan.... 23 kg!!!!!!!!!!!!!! Men gud!!!!!!! Men jag får väll ändra om lite, och ha så mkt i handbagaget som möjligt!
Sen var jag och Dajje ute på en långtur. Rida i shorts gick bra, förutom när jag skulle rida lätt. men de duger....
I morgon ska jag med Jessika och hennes klass på slakteriet, ska bli intressant. Sen ska jag handla ett SKÄRP!!! Och så ska jag hälsa på moster Gudrun! Och sen PACKA klart!!
Ja nu har jag haft släkt och faddrar på fika ikväll. Ett sista möte innan jag åker.
Så nu går bara tankarna om jag har packat ner de som jag behöver?!?!? Men de återstår att se.
Men nu ska jag skriva lista m.m.

See yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!