En riktig power walk!

Allmänt | 2013-08-13 | 06:32:14 Kommentera här! » 0 st

Hej. 
Ja igår hade jag min Lediga dag, då jag for till Murray bridge!
Jag köpte en mixerstav, med flera redskap. och så veckohandlade jag :) gud så roligt. 
  Sen när jag kom hem lagade jag mat, i min slow cooker. gick ju sådär.... Men men.
Idag skulle jag klippa vårat halvmeter långa gräs. Det blåser PIN storm och gräset var änu  vått vid lunch. Så jag gav upp. Sen fick jag gå tillbax till gården ca 5km. eftersom jag körde gräsklipparen dit. Och nu har jag kollat på immi.gov.au för och se hur mitt visa går. Dom har tagit emot det och det är under process. Men et tar en jävla tid!!!!! Och förhoppningsvis ska vi ha möte när dom är klara med att lasta lastbilen och kalvarna...
 Hoppas allt är bra
 
Puss och kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!