Greyhound

Allmänt | 2013-08-10 | 13:41:00 Kommentera här! » 0 st

Denna vecka har inte varit min bästa!! Jag blev såååå frustrerad när utfodringen inte fungerade.... Och då går inte korna på karusellen... Men förhoppningsvis beror de på att fodret är kasstoch bara mjöligt!!! Hoppas att nya fodret kommer i morgon!!  Skulle inViga min inflyttnings present, en slow coocker, men vi ska äta vid jacks föräldrar... Jag fick slow coockern av Mel i inflyttnings present, av Jacks föräldrar fick vi toapapper ..... Och det var tydligen helt seriöst!!! På tisdag ska jag till Murray bridge måste hitta lite skålar och jag vill ha en mixer stav som man kan byta redsKap... Hittade en i Meningie för 210$ !!!!!!! Hoppas att hitta nått billigare!!!! Hoppas alärbar bra hemma.. Fortfarande inget om visat :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!