Jag stannar ett tag...

Allmänt | 2013-08-20 | 04:17:19 Kommentera här! » 0 st

Ja nu har jag fatt mitt visa ( jag har inte min egen dator, darfor kan jag inte skriva helt pa svenska)
Jatte nervos har jag varit dom senaste veckorna. Kollat min email 2 ganger om dagen och inget... Sa igar ringed jag, efter att ha suttit I ko I sakert 10 min sa svarde nagon antligen! Jag sa att jag fortfarande inte hade hort nagot och hon sa att ett beslut har fattats. Jag sa att jag har inte hort nagot!! Men hon fick mig att logga in pa VEVO. och dar stog det att jag fatt visat!!! Sa mamma eller papa kan ni ringa lansforsakringar och forlanga min forsakring!!! Skulle goras innan slutet av Augusti.!!
  Fick du mitt mail mamma???
Har regnar det och ar svin kallt! men annars gar det bra. Jobbar I helgen och det gor Jack med.
  Jack har "skaffat" en pickup... Eller han fick den av Mel och Nigel.. Den har statt under tak I 5 ar. Sa pojkarna roade sig med den hela sondagen!! Medans jag lag och kollade pa film.
  Pa Lordagen kom Li, Alana, Andrew, Dale och Promo over pa middag och sen hade vi en brasa hade kul!! Riktigt trevligt!!
  Pa sondags kvallen var vi och halsade pa Jacks Mormor. Doris. Hon madde bra!!
 
Hors snart!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!