NUuuuuuuuu

Allmänt | 2013-08-01 | 06:57:36 Kommentera här! » 0 st

NU sitter jag här och försöker göra MITT VISA.....  Det är underbart väder, så jag vill bara ligga ute!!!!! Men men. 
Jack och jag sov för första gången i huset. Det var kallt. men vi har konstaterat att införskaffa en liten elektrisk värme fläkt! Men jag glömde ju bort att det fanns elektrisk filt i sängen haha :P använder den ikväll. 
  På morgonen gick det bra tills en grej som håller ihop 2 rör vid mjölkpumpen på karusellen bara ploppade av..... Skit.... Och Kenny had tgräningsvärk och huvudvärk så han va slööööööö!!
  Sen gav jag kalvarna och spolade i laudgården. Sen åkte jag Kenny och Nigel till Meningie för lunch. Och nu sitter jag här... bläääääää
  fick brev av mumma igår. Alltid lika trevligt. Men jag mailar tillbax till dig :)
 
Ha de så bra :D
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!