Alla <3-ans dag

Allmänt | 2013-02-14 | 03:03:00 Kommentera här! » 0 st

Ja idag är det alla hjärtans dag!!!
Varmt är det, 35 grader. VARMT. Fullt upp.
Idag var vi 3 som mjölkade för att vi ska gravidets testa korna i morgon. Men när vi hade mjölkat i 30 min så märkte jag att uppsamlingsfållan var tomare än vanligt och jag går upp och tittar ut mot hagen där dom vart och såg drygt 10 kor. Så jag fick ta pickupen och hämta in dom. Men det var inte 10 kor det var drygt 40 kor som Andréa missade. Och alla min kor som jag använder som mina "checking cows" ( har drygt 10-15 st kor som jag håller koll på att dom alltid är med så man vet att man har alla) var kvar ute!!!
Sen fodrade jag alla. Och hittade att en annan av mina checking cows var uppe i hörnet av hagen där dom var igår och idag. Som Andréa missade igår!!
Men alla Hjärtans dag!! Jag ska tydligen få present av Jack senare när han kommer hem, vet inte om han har planerat något... men skulle inte tro det!! Hoppas ni har det bra!!!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!