Ännu en dag gick av stapeln

Allmänt | 2013-02-21 | 11:12:17 Kommentera här! » 0 st

Ja denna dagen är nu snart över och jag vet inte vad jag väntar på. Att åka hem, se alla igen eller bara vara ledig?
Vet inte vad denna känslan är eller vart den kommer ifrån.... Men som allt annat så går det upp och ner. Så nu väntar jag bara på att det ska gå upp!!!!!!
Hade tur idag när jag körde in en höbal till kalvarna och körde ut och parkerade traktorn, utan att stänga grinden. 3 timmar senare ser jag att grinden är öppen och jag ser bara 1 kalv FAN!!!!!!! Men phuuu resten ligger under träden. Dom är för gooa när dom är så duktiga och stannar.
Låg och läste min bok för att sedan vila en stund innan jag skulle ta in korna. Nigel har vart borta hela dagen.
När jag kommer ut ser det ut som om det ligger en dimma över hela gården och runt omkring. Men det luktade rök så jag for runt men kunde inte se något. Kollade på CFS hemsida, men dom hade inga bränder rapporterade. Så det måste var rök från en brand söder ut som har brunnit ett tag.
Korna hade bestämt sig för att vandra tillbaka mot laudgården. Men var tvungen och kolla hela hagen som är fett stor men ingen där så jag fick sitta och vänta för Nigel skulle inte komma hem förens efter 4. Så jag försökte vila på 4-hjulingen men så chattade jag med Terese. Mel tyckte din klänning var jätte fin.
Nu sitter vi och kollar på nån läskig film, jag gillar inte.
Får se om jag är ledig i morgon, om Kenny kommer. Isf ska jag åka till Mt Baker för att se "Safe Haven" jag läste boken och jag gillade den, hoppas jag kan få någon med mig!!!
Och så måste jag handla lite..

Men det var allt för nu... See yah


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!