Hatar hatar min J*VLA tand

Allmänt | 2013-02-24 | 12:03:42 Kommentera här! » 0 st

Ja det började för någon dag sen, men igår bestämde sig min visdoms tand för nu jäklar ska det göra ont! Har haft värk igår natt och idag. Pratade med Mel och hon gav mig en starkare värk tablett. Jag hatar att ha ont/sjuk/deprimerad i detta land, där ingen riktigt förstår. Hade så fruktansvärt ont i morse så jag var tvungen att smsa med Terese för att fråga om min försäkring täcker tandläkare. För här skulle det kosta mer än 400$ som är 2600 sek. Väntar nu op vad som ska ske. Gör så fruktansvärt ont!!
Men i morgon är jag ledig men ska nog bara vila och läsa min bok..¨

Hoppas ni där hemma har det bättre än jag...

See yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!