Iam gonna love you better now.

Allmänt | 2013-02-25 | 22:59:36 Kommentera här! » 0 st

Hej
Igår var en låång dag, jag var ledig och låg i pyamas framför tven. ( ja jag kände mig sjuk) Ringde även för att boka tandläkaren i Murray Bridge på Onsdag. Och tanten sa också att jag skulle gå till läkaren för dom kunde ge mig medicin. Så ringde doktorn och kunde få en tid redan vid 3!! Hurra. Så for dit och han sa att det var en abcess (böld/infektion) på min visdoms tand. Så jag fick antibiotika och värktabletter!!!
Efter det for jag ner för att hämta medicinen och då träffade jag Alana. Så jag följde med henne hem och vi pratade lite och kollade på karta över australien. Jag berättade vad jag sätt under safari.
Idag ska jag nog bara sitta hemma... I morron blir det mjölkning och förhoppningsvis kan vi börja lite tidigare för jag ska till napropaten vid 10,15 och sen tandläkaren 12,15.
Men hoppas att ni alla har det bra!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!