Jobba ihop med Jack

Allmänt | 2013-02-23 | 05:17:06 Kommentera här! » 0 st

Ja det har gått bra. Var lite trögstartat i morse, men han gjorde ett bra jobb... ( tror jag) Men korna blev mjölkade iaf. Sen hjälpte han mig att mata kalvarna. Vi flyttade runt dom oxå.... Och lyckades hålla Bob ( våran gallt) undan från mjölkhinkarna... Sen fodrade jag kvigorna och Jack fodrade besvärsgruppen. Sen kollade vi på film och nu ska jag ut och hämta korna igen. Och vaaaaaarmt är det idag igen. Hoppas på regn....
  Härom dagen fick jag riktig bondbränna på armarna. eftersom jag går med uppkavlad skjorta, så nu blir det nedkavlat och solkräm( det heter inte så va?!) 
  Men men... Ha det bra för det har jag :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!