RIP Angie

Allmänt | 2013-02-27 | 04:48:27 Kommentera här! » 0 st

Jag var ledig igår oxå. Låg och kollade på tv på förmiddan sen for jag till Meningie och köpte ingredienser sen bakade jag syltkakor, chokladsnitt och Negerbollar!!. Det blev bra betyg av juryn :)
Idag mjölkade jag och gav kalvarna, sen for jag in till Meningie till napropaten. Knak och brak men ack så skönt. Sen for jag till Murray bridge. Handlade lite snabbt före tandläkaren. Kom in till honom som sa "alright" i slutet av varje mening. Men han gjorde ingenting. Men det var ingen abcess utan nått annat. Men det var tandköttet som blivit infekterat, men förhoppningsvis ska det inte hända nått mer nu. Men jag ska äta färdigt min antibiotica. Men det känns mycket bättre.
Idag har det också regnat hela dagen, hoppas att det ska vara uppehåll medans jag tar in korna.
Igår var vi oxå tvungna att skjuta min kalv. Hon hade problem med andningen så det var billigast att skjuta henne, men det fick Nigel göra... Så jag får hitta en Angie lll.
ha det bra

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!