rubrik

Allmänt | 2013-02-20 | 01:43:03 Kommentera här! » 0 st

Jag väntar nu på att Mel ska bli färdigt med sit email så vi kan gå ut och se va FAN Chillie håller på med!!!! Hon ligger i sjön som har torkat ut och ser ut som hon inte kommer upp......... Dumma ko.
  Igår var det kallt 25 C och storm blåst! Tur att det inte var några bränder. Händer inget specielt.
Sov vid Jack i natt. Och har fått min ovana att vakna 1 gång i timmen och titta på klockan... hmmm
Men vid 3,30 Öppnar Dale dörren och säger nått (Jack sover som en gris så han vaknar inte) Jag frågar vad är det. Utryckning säger han. Skakar på Jack och dom åker. Efter ca 30 går hans mamma och pappa ut(vet inte vrf) och hon lyser med ficklampan "Dale är borta" och sen går hon och lyser mig i ansiktet "Dom är på utryckning" (låt mig få sova tänker jag!!!!!!! 
  Nigel och jag skulle börja mjölka kl 6 för han var tvungen attt fara iväg med Charlotte med nån skol grej. Älskar att mjölka när det är mörkt ute.
  Igår kväll skulle jag och Alyssa äta middag ihop. Men då ringde en kille som jobbar på en granngård och frågar om han fick komma. Han var från frankrike och var här för att träna på sin engelska. 
Ikväll ska jag och nigel förhoppningsvis på en föreläsning i Meningie som anordnas av brandkåren. Om vad man gör när blixten slår ned och vad man gör när det börjar brinna!!!!! Hoppas jag hinner gå på det!!!
 
Seeee yahhh

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!