We are not broken just bended.....

Allmänt | 2013-02-13 | 04:05:48 Kommentera här! » 1 st

Ja det har inte hänt så mycket förra veckan... Jobba Jobba Jobba... 
Lördag så graviditets testade (?)(heter det så????) vi våra kvigor.  Eller vår granne Cathi och Vees gjorde det. Men jag var fullt upptagen  med fodringen. Men som tack för hjälpen så bjöd hon dom på middag. Så Cathi och Dave kom på midda. Söndagkväll kom Nigels föräldrar hit på middag för Zane fyllde år. 
   Sen åkte jag till Jack... 
Vaknade när han gick upp. Kunde inte riktigt somna om så jag läste min bok. Men så ringde Kenny och sa att Mjölkbils föraren ionte startat diskningen!!!! (Hatar när dom inte gör det) Sen hjälpte jag till med kalvarna för någon hade vaknat på fel sida!!! Och detta var min lediga dag.. Men sen for jag till Murray bridge och hade Lunch med Christina. Sen handlade jag lite... Men hittade en klänning men jag köpte jag inte, men jag ångrar det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu!!!! 
  Sen stannade jag till vid Dansen och pratade med Mel, och vi tog en promenad... Sen lagade jag tacos för jacks familj..
Tisdag städade jag stugan eftersom Jack och jag kommer bo där på helgerna. För nu när Andrea kommer vara borta så kommer Jack jobba helg med mig tills hon kmr tbx!!
  Och idag hag varit vid napropaten för ryggen var inte så bra förra veckan!!!!!!!! Men känns bättre nu!!

Hoppas ni har det bra!!
 
XOXO

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Klart du ska köpa klänningen :) är den dyr eller vad hindrar dig snåljåp

Svar: JO ska försöka få tag i den. den kostade 30$ men tror den var nedsatt till 15$ men jag vet inte.............
AngelikaBj

2013-02-13 @ 16:10:15

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!