All day gone

Allmänt | 2013-01-28 | 08:34:12 Kommentera här! » 0 st

Ja nu har denna dag gått och har inte gjort ett piss. Vi kollade på film sen kom Promo (eller Börje som är hans svenska namn) och målade sin släpvagn. Sen åt vi lunch, och så konstaterade dom att Börjes bil läcker vatten. När vi kom hem så tog dom ut kylaren och konstaterade att det var något fel!!
I morgon så ska jag åka och träffa Alana. Har inget att göra så frågade om hon hade tid att umgås. Hon sa att hon skulle planera lite för bröllopet :)
Ja och dom fixade el felet vid laudgården. Dom var tydligen att byta en hel fas!!!!!! Men allt var el bolagets fel! Phu!!!!!!!
Håller på att laga pastagratäng för Jack och hans familj. Jag får försöka lite till. Även om mina svär föräldrar/bror går mig på nerverna!!
Det var allt från idag...

//Rich spoild bitch

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!