En helvetes låååååååååååång Helg

Allmänt | 2013-01-28 | 00:40:42 Kommentera här! » 0 st

Ja lördagen var bra hände inget dramatiskt. Fodrade hämtsde kalv och ko och mjölkade.
Söndagen var också lugn fram till att Kenny hade korna i uppsamlingsfållan och jag skulle starta mjölk tanken, men så dog den. Jag skulle tända lyset men det gick inte. Vanligt strömavbrott igen då tänkte jag. Men jag testade vattenpumpen och den funkade. Men karusellen gjorde ifrån sig ett litet ljud så den skulle inte funka heller och inte vaccumpumpen häller. Och Mel och Nigel var på väg hem. Så vi fick släppa ut korna igen :( 
  När Nigel kom hem följde jag med honom och han konstaterade att det var en el fas som inte funkade. 
  Så elbolaget kom ut igårkväll och fick byta ut hela fasen!!!!!! 
Hatar allt drama som händer när dom inte är hemma!!!!!!
 
Men nu är jag ledig i 2 dagar!!!! Ska bli såååååååååååå skönt!!

See yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!