Happy Birthday to me

Allmänt | 2013-01-15 | 04:53:56 Kommentera här! » 0 st

Ja nu är jag 21 fyllda år! ÅNGEST!!!!!!! 
Helgen jobbade jag, men jag fick vara ledig från och med lördag lunch för att åka till en konsert I Manum längs med floden!! Trevligt var de. När vi kom tilllbax till Meningie så gick vi på en födelsedags fest. Söndag jobbade jag och vilade. Mel lagade middag Dinousarie kött (Corne beef på vanlig engelska)  Och Donna Hay choklad pudding!! Sen åkte jag till Jack och sov där. För han går i skolan denna vecka. 
  Eftersom jag var ledig måndag och tisdag och jag hade bara planerat att vara hemma! Men Mel frågade om jag ville följa med henne till Adelaide! Så hon hämtade mig och sen åkte vi, barnen ska gå på konst skola i 3 dagar så Mel och jag åkte till ett shopping center och hade frukost sen hämtade vi barnen och sen åkte vi hem till Mels kusin Georgiie. Dom hade ett jättefint hus och en inbyggd pool så spenderade flera timmar i den. 
  Sedan åt vi middag och sen åkte jag och Nigel hem!! när vi kom hem skypade jag med mamma och pappa och Terese. Läste även brevet som mumma skickade.
  Idag vaknade jag vid klockan 8,30 har tvättat och sen åkte jag till meningie och klippte mig. Nu ska jag ladda upp lite bilder!!!!!!! 
 
See yah
 
 
 
Vid konserte
Jag och Kristine

Jack, Prommo(Börje), Michell, Jamie och Kristine
Jag och killarna
Mille hoppar i Poolen vid Gorgiies hus
Tjerna och deras kusin Harry
Mille Under vattnet
Eliza under vattnet
Mel och georgiie lagar mat
   Barnen tar det lugnt
 Efterrätt
Födelsedags sång för mig
Så söta vi är
 Min bästa present från Treloars!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!