Happy new year

Allmänt | 2013-01-01 | 06:13:45 Kommentera här! » 0 st

Ja da var det 2013!!!!!!!!!!! Fantastiskt vad tiden rullar fort!!!!!
  Igar var jag i Murray Bridge och handlade medans Jack var pa jobbet. Fixade mitt pandora armband som skulle bli en storlek storre storlek. Nu har jag ett fantastiskt fint armband som Jack gav mig!!!
  Sen kom vi hem och skyndade mig att fixa fruktsallad  for vi skulle till Promos hus pa fest!!
Vi drack en ny slags likor/shot den hette Cowboy. vi skulle drick en shot varje timma, men vi gjorde det oftare sa 2L gick at fort. Sen gjorde vi slut pa min Jagermister!! Och sa gick vi pa en promenad!! Men vilken rolig kvall!!!!!
  Idag borjade jag med att oppna en cider(foljer min pappas fotspar) men sen sa Jack att jag skulle kora hem. Sa nu dricker jag lask!! Och sov drygt 2 timmar nu pa eftermiddan.
  I morron ska jag jobba igen. Ska va 33 grader i morron och 41 pa torsdag!!! Sa det kommer va sadar lagom varmt!!!
  Men men, hoppas att ni alla hade ett bra nyar!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
See yah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!