Lazy worm day

Allmänt | 2013-01-08 | 04:15:31 Kommentera här! » 1 st

Ja det är lagom varmt ( 30C) jag är hemma själv och är uttråkad!!!!
  Nigel och jag släppte ut som av mjölkorna på betet. Vilket gjorde att jag kom in kl 10. Sen var vi tvugna att åka och leta efter en kalv som jag inte hittade igår! Och hittade den!
 Sen gav jag kalvarna och undertiden lossade Nigel våran "nya" (begagnade) fodervagn. Så nu ska vi börja fodra ut ensileringen.(gud kommer inte ihåg ordet) 
  Nu sitter jag och ser Alex and Emma (med Kate Hudson) och äter gott och blandat!! Tack roffa!!!!!!!
  Trodde jag hade mer att skriv men tydligen inte......
 
see yah
 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej
Klarar ni er ifrån bränderna som vi läser om som härjar?
Mamma

Svar: Jo det är på gränsen från Victoria-South australia. Men här ner är det lugnt!
AngelikaBj

2013-01-09 @ 14:10:10

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!