Oooa hela natten Oooa hela dan!!

Allmänt | 2013-01-17 | 03:25:56 Kommentera här! » 0 st

Ja den och några andra klassiker lyssnade jag och Andréa när vi åkte in till Meningie. 
  Idag är det 42 grader. Korna ligger o skuggan. Alla har fått mat och nu sitter vi inne och glor på tv. Men vi måste ut och jobba lite om en timma. Men förhoppningsvis kommer det gå fort. 
  Jag har också försökt baka tårt botten. för jag tänkte bjuda på det i morron när jag organiserade middag för Jack. Han har vart i skolan hela veckan. Och i helgen ska vi åka iväg med hanns jobb någon stans. Kommer förhoppningsvis bli trevligt!!! 
  Eftersom det är varmt och blåser så ligger vi risigt till om det börjar brinna. Nigel kommer hem ikväll. Så håll tummarna att inget händer!!!  Det har varit en brand på andra sidan sjön. 
 
Hoppas allt är bra hemma!
 
XXXX
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!