tårtan

Allmänt | 2013-01-18 | 13:10:34 Kommentera här! » 0 st

Ja tårtan var ät bar. Men gick inte att skära i 3 delar!! Men den smakade bra. Hade hallonsylt, banan och grädde i mitten. och grädde och non stopp uppå!!
Jacks mamma lagade mat. Så det var vi och Jacks farboro och faster. Och Mormor. Mycket trevligt och god mat!! I morron ska vi till Barmra, återkommer när vi är framme!!!!!!
Jobbade hårt idag. Fodrat alla, fick även ge kalvarna för Andrea såg inte så kry ut, och hon låg inne och sov. För jag tänkte "Som du behandlar andra blir du behandlad själv" Så jag hoppas att hon kommer att göra det!!!! Efter det så sov jag i ca 20 min sen dax att dekorera tårtan och gå och mjölka!! Tog 1 timme från första kon till sista. men diskningen tar lång tid!!!!!!! Men korna är riktigt duktiga och snälla.
Hör av mig i morron!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!