Today I dont feel like doing anything!.

Allmänt | 2013-01-05 | 00:36:25 Kommentera här! » 0 st

Ja nu har jag vart vaken en stund, lagade svenska pannkakor. Ja Jack är inte så imponerad av dom! "Dom är så rinniga!!" Jag undrar hur vårt förhållande skulle se ut om vi skulle bo ihop! Han äter inget ur havet!(Tur då får jag flundrorna för mig själv) och han äter inte curry. Men barnen uppskattar min curry kyckling iaf!!! Men detta återstår att se.
  Skypade med familjen igår. Fick reda på student datumen. Jack var lite exalterad och ville börja kolla på flygbiljetter. Men nu har det nog runnit av lite. Men men..
  Idag är det lite kallare. så vi får se vad vi hittar på. Men en simtur blir det nog!!
 
God morron go morron!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!