Life goes on.

Allmänt | 2013-07-30 | 12:57:49 Kommentera här! » 1 st

Ja "de rulla, de rulla, de rulla de rullar" på... Idag drog jag ut en kalv med utdragningsmojängen!! Kvigan låg dessutom ner som död. Och har inte kunnat få upp henne, Inte så mycket hopp om kalven heller... Jobbigt när såntt händer. 
  Helgen.. Lördag jobbade jag, fullt upp. Sen åkte jag till Jack sov där. Söndagen åkte vi ut till Huset och och körde ut lite grejer! Och vi SKA flytta in i helgen :) whowho lite pirrit.  Men det ska nog gå bra! Jack gjorde sin deklaration så jag passade på att gå en promenad längs med Sjön i det fina vädret :) 
  Måndagen vaknade tidig och funderade nästan att åka med Jack till jobbet. men ändrade mig. Så jag låg kvar i sängen. Sen åkte jag tilll Murray bridge. Försökte lämna tillbax Jacks väska!! Men det gick INTE!!!!!!!!! WTF!  det var garanti ( har haft den i typ 3 månader) och hjulet ramalat av när vi kom tillbax till Adelaide.  Men garantin gällde inte på flygplatser :S Är det samma med min mamma?!?!? För mitt hjul ramlade också av!! Men det är 5 elr 7 års garanti på det med!! Kvitto och grejer ligger i min vita bokhylla i högra kanten på samma  hylla som flaskorna!!! Den är köpt på coop!!! 
  Sen åt jag lunch med Alana och vi gick och kollade på kylskåp till henne. Sen handlade jag mer till huset!! Mest städgrejer!! Ska storstädas i helgen!!!!! Hämtar också tvättmaskin och dammsugare på lördag!! 
  På kvällen följde jag med Jack och Dale till CFS( country fiere service) så vi tog en sväng i brandbilen!!! 
 
Hoppas allt är bra där hemma!!!!!
 
Jag och Rosa. Kan lova er att det är grönt och fint här nu :D
 

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Coop har gått i konkurs så köp en ny där du är :)

Svar: WHAT??!?! Alvarligt?!?!??!
AngelikaBj

2013-07-30 @ 17:54:04

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!