Nu spränger vi baren, livet är meningslöst!!!

Allmänt | 2013-07-21 | 03:36:00 Kommentera här! » 0 st

Att en söndag försöka förstå sig på Second holliday visa  är inget roligt söndags nöje!!!!!!!!!!!!! 
Så jag har gett upp lite för idag men måste skriva ut papper i eftermiddag. 
  Men i eftermiddag kommer Jack hem, Läääääängtar!! Men han åker redan i morron igen.. :( 
Och inflyttningen i vårt hus har gått bra, jag och Mel har rensat ut Jennys saker.  Och snart kan vi flytta in våra grejer!! Väntar också på att köpa tvättmaskin och damsugare!! Men det behöver oxå renovera i våtrummet. 
  Igår kväll åkte jag och Li till Coonalpyn för att hänga med lite folk. (4 mil från Meningie) ganska trevligt. Men jag åkte vid 12... kom hem i sängen strax innan 1.
  Under helgen har jag sovit till kl 9. Det är jätte skkönt, men det blir en lång vecka nu. Mel och Nigel åker till Tazmania i morron! Så Mels föräldrar kommer att vara här. trevligt att se dom igen :) 
Annars rullar det på... händer inte så mycket...
  Hoppas allt är bra hemma. 
 
^Puss å kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!