We will Try agine tomorrow.

Allmänt | 2013-07-15 | 12:58:41 Kommentera här! » 0 st

Ja det va ju en kul helg. Slutade med att säga hej då till Jack som jag inte kommer att se på 1 vecka. Då han är på lärlingskurs till på Fredag och sen är han på brandkårs övning hela helgen, kommer hem på Söndag. Ppå måndagen åker han tillbaka för änu en vecka av lärnings skola... Men vi hinner ses lite snabbt på sönda.
  Idag har vart en ganska bra dag fram till eftermiddags mjölkningen. Karusellen går jätte långsamt och stannar när den vill. Och så slöt utfodringen att funka.  Så det var ju lagom kul. Ser inte fram emot i morgon. 
  Mel och Nigel ska åka till Adelaide för ett par dag. Så det kommer väl hända en massa skit... suck... Jag har dock bestämmt att Kenny ska sova här, eller iaf vara här och äta och hålla mig sällskap!!!!!! Och äta något annat än Pizza å Lassange.
  
Ja nu när jag har informerat mamma och pappa (som jag tydligen redan har gjort till dom) så kan jag berätta att jag och Jack ska flytta ihop. Vi ska bo i ett hus som tillhör gården och NIgels mamma har bott där och gjort fint. Så nu ska vi flytta ut henne (Nigels pappa är änu inlagd på lassarettet efter hjärt operation) då hon inte behöver ha 2 hus! Jag ÄLSKAR att shoppa heminredning!!!!!!!!!! Bildbomb kommer när jag börjar bli klar... 
 
Ha det så bra :)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!