Round and around

Allmänt | 2013-03-21 | 00:58:18 Kommentera här! » 0 st

Ja det kallare vädret kom och det är mycket bättre!!
  Jobbet går bra. Kalvningen börjar nu sakta men säkert. 4 sen igår!!! Och min söta lilla röda ko kommer kalva i morron (tror jag) hennes kalv ska heta Angie :) 
  I onsdags hade vi middag i meningie. Det var jag och Jack, Merle and Tim och Henning och Erik. Mycket trevligt. Killarna verkade komma bra överäns. Vi ska gå ut ikväll igen!! Min lediga helg.
  Torsdag var det friidrotts dag i skolan. Vi missade precis när Kenny hade sprungit sina 100m. (förra året var han utsedd till Snabbast killen i SA och jag är hans tränare :P) som han vann. Det gick bra för tjejerna också Charlotte vann 1500m, och fick medalj för 400m, kulstötning 200m och längdhopp. och det var säkert mer!!!  Både Kenny och Charlotte ska tävla igen på onsdag.
 
3 dagar senare.
Ja jag glömmde bort att jag satt och blogga... 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!