The week was finelly over

Allmänt | 2013-03-11 | 10:55:53 Kommentera här! » 1 st

Jaaaaaaa en lång veck och en lååång helg.
I Torsdags for jag och Mel till Mt Baker för att gå på bio och se "Safe Haven" Jag läste boken, av NIcolas Sparks(som oxå har skrivit, The notebook, dear John och the last song och a walk to remember) Och filmen var jätte bra. Läser nu en bok av honom som heter "a bend in the road" och den är ganska bra. Filmen var jätte bra iaf. Och Nigel hade korna inne när vi kom hem.
Fredag var det sssssssssssååååååååå varmt igen. Men vi hade tur att komma in till poolen vid skolan. Och sen fyllde Mel upp poolen hemma. Lördag jobbade jag och Jack. Gick bra. På kvällen åt vi mat hemma och Nigels dotter Kate kom ner och hälsade på och sov över.
Söndag var det Millies födelsedag. Men vi hade en ko som ramlade i uppsamlingsfållan. Och Jack och jag blev osams om hur vi skulle gör det. Men hon kom upp och hon gick ut i hagen... Sen for vi hem och åt pankakor. Försökte skynda oss så att vi kunde komma till poolen tidigare men vi blev sinkade för vi gjorde det i fel ordning, men vi badade iaf 45 min. Sen hade vi lunch hemma för Millie och åt tårta. Väntade en extra timma att ta in korna för att det var så varmt. Och otur som vi hade föll kossan som ramlade på morgonen ramlade när hon skulle gå av karusellen. så JAG (Jack gjorde inget mer än att se på) fick dra ut henne så vi kunde lyfta ut henne med traktorn och sen gick hon ut själv. Men hon har nu gått på semester så vi slipper henne!!!!!!!!
Idag var det oxå varmt, och jag var ledig. Vaknade vid 7,30. Och Jack var också ledig för det är röd dag. Så vi åkte in till Meningie och träffade Promo (Alias Börje) och kollade på flygbiljetter.
Efter det for vi till Börjes Morfars hus och badade. Han bor precis vid sjön. Det var VARMT i vattnet!!!
När vi kom hem fick vi åka tillbax till gården för att hämta Jacks bil som gick sönder på lördagen. Något med oljepumpen så han är inte jätte glad. Men nu har hans pappa sagt att dom ska köpa en BRA bil! Tycker lite synd om honom...
Idag kom oxå Andréa tillbax... Har inte träffat henne än, men Mel sa att hon verkade vara glad att vara hemma och hon hade varit snäll och trevligt. Så man kan ju hopas på en förändring!!! 2 månader!!!!!!!!!!
Jag är ledig i morgon, måste TVÄTTA!!!!!!!!!!! För när man svettas som en gris varje dag så stinker man!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!! Och så planerar jag att läsa min bok. Och så ska bilen in på service på onsdag och fixa olje läckan i motorn. och lite små fix.
Hoppas alla har det bra!!

See yaah

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

En stilla undran bara ! är inte Jack mekaniker ?

Svar: Jo han säger det. Men vägrar att meka med min bil!!!!
AngelikaBj

2013-03-11 @ 17:37:29

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!