Walking down the street

Allmänt | 2013-03-06 | 03:35:11 Kommentera här! » 1 st

Ja har varit fullt upp sen sist.
Lördag var det förlovnings fest för Christina och Shannon. Riktigt trevlig fest. När vi kom hem söndag ringde Nigel och sa att han hade gratis biljetter the v-8 race, i Adelaide. När vi kom dit så var racet över men Kizz skulle spela senare. Så vi stannade. Montle crüle spelade. Och trummisen trummade upp och ner!!! As coolt!!! Sen sov vi i pickupen och körde hem måndag morgon. 
  Sen jobba jobba jobba.... Jack och jag ska jobba i helgen och på Söndag fyller Millie år. 
  Andréa kommer tillbax nästa vecka.... så var den friden över....
Men jag hoppas att jag och familjen ska åka till Melbourn över en helg!!!!!!!!!
 
men nu kollar jag pretty woman!!!!!! 
 
See yah

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Du har väll de för jevvlaa braaa

Svar: jo ibland såå :)
AngelikaBj

2013-03-06 @ 20:50:27

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!