You spin my head right round...

Allmänt | 2013-03-26 | 10:15:28 Kommentera här! » 1 st

Ja det händer inte så mycket nu... Jag har långa naglar som jag målar :) jobbade i helgen gick ganska bra. Ny kalvade kvigor är ingen höjdare!! Jag var ledig i måndags. Så jag for Murray bridge Köpte 2 t-shirt och ett par byxor och choklad till påsk!! Jag är ledig fredag lördag söndag!! Som min svärmor inte förstår!!!!!! Men biter mig i läppen!!!!
Kommentera gärna om det händer något spännande!!

Och kan nån förklara hur en F-skattare ( som Janne Lange , mamma och pappa) Undrar om det finns något liknande här!

See yah

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

F-skattare är inte de 2000 talets svartjobbare :)

Svar: men jag undrar så jag slipper svartjobbare
AngelikaBj

2013-03-26 @ 17:33:33

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!