Bästa dagen på länge.

Allmänt | 2013-05-12 | 03:12:11 Kommentera här! » 0 st

Jag och Jackfor till Handorf!!!!!!! Jag ÄLSKAR den lilla byn!!!! Så mysigt. Löven har just börjat falla från träden, stor lönn löv. Är glad att jag inte behöver räffsa upp dom!!! 
  Köpte ett par efterlängtade uggs :) Och lite presenter att ta med hem!! Och hade en mysig lunch, och sen körde vi tillbax till Meningie. Då vi skulle ha födelsedagsmiddag för Dale. Jätte god mat!!!!!!!!!! Jag skulle ha tagit kort, men det blev inte av... 
  Idag är det mors dag här nere!! Så grattis på mors dag mamma :D får se vad jag hittar på idag... Kanske ta en ridtur!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!