hard work work.

Allmänt | 2013-05-06 | 10:14:40 Kommentera här! » 1 st

Ja jobbar helgen är nu över. Allt gick bra. Söndag var vi på ridklubben, jag red Molly. Det gick jätte bra!!!
  Idag åkte jag med Mel till Goolwa. Hon skulle hälsa på sin mumma som har lungcanser. Men jag åkte till Victor Harbor. Hittade ett par skor. Skulle försöka hitta en studentpreset till Terese. Men det gick inte så bra.. Får göra ett nytt försök till helgen.
  Nu är det bara 3 veckor kvar :) längtar!!!!!

See yaahh

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Hoppas du hittar en present till mig åsså :) gärna nått dyrt

Svar: ahaaaaaa. Då kan jag ju drömma om en najs HH jacka :)
AngelikaBj

2013-05-08 @ 22:15:32

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!