I cant wait untill I see you agine!!

Allmänt | 2013-05-20 | 11:35:28 Kommentera här! » 0 st

Nu är det så nära att man nästan kan ta på den!!!!!!!!!!!!
Men nu börjar min resfeber så smått komma smygande.... Mest för att jag bara vill att allt ska flyta och vi inte får några incidenter!!!!!!! Men jag ser verkligen fram emot att komma hem igen!!!!!!! <3<3<3
Jobbade helg och det gick bra. 8 kalvar på 3 dagar..... Och var änu 2 där igår.. så lär väll va 10 där på onsdag när jag jobbar igen!!!
Idag har jag inte gjort ett skit. Glott på tv och glott på facebook. Och det fick jag sota för. För sen fick jag migrän, så jag sov i 45 min. Efter det bestämde jag mig för att gå en promenad. Och hundarna följde glatt med. I morron ska jag göra lite ko-arbete på datorn, och kanske rida en sväng. Längtar tills jag får komma hem och pussa på min ponny!!
På lördag blir det avsskedsfest för oss(för vi ska ju vara borta sååååååååååååå länge... :P) men en anledning till att festa :) Men jag jobbar helg igen. För dom har inte hittat nån ersättare. Men det blir bra... Dale har ju fått sitt körkort så han kanske kan köra hem mig :)

Längtar såå tills jag får se er alla hemma!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!