Lite halv kaotiskt!!

Allmänt | 2013-05-02 | 10:16:23 Kommentera här! » 1 st

Ja igår åkte jag in till Meningie efter mjölkningen för att hälsa på Jacks mormor. Allt var bra med henne.
 Sen åkte vi hem och åt middag och efter det visade Jack mig sin flygbiljett mellan Arlanda och Visby. Och jag hade skrivit fel efternamn!!!!!!!!!! Jävla damp. Om jag fick ryck på mig själv! Men med hjälp av mamma så har det nu fixat sig!!!!!!!!!  
  Idag har jag inte gjort ett dugg!!!!!!!!! Och hade migrän när jag skulle börja mjölka!!!!!!!!!! så Nigel mjölkade för mig! Och nu ska vi börja så. Säden kom igår!! Så nu blir det fullt upp. Och Andréa åker hem nästa vecka! :) Så då blir det änu mer fullt upp!!!!
 
Ses snart :D

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Tror han att hans namn stavas eller är annorlunda i Sverige

Svar: nej men jag hade av misstag skrivit Jakes namn på Jack
AngelikaBj

2013-05-02 @ 20:53:17

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!