29 Oktober

Allmänt | 2013-11-10 | 22:49:37 Kommentera här! » 0 st

Mycke händer sen min bilolycka.
Jack och jag trivs änu ihop och idag på hans lunch ska vi titta på en kattunge :) Jag är ledig idag så jag följde med honom till Murray Bridge för jag är ledig idag. Och så ska jag storhandla, men glömmer notan hemma...... Och egentligen så skulle jag vara här hela dagen och vänta tills han är klar. Men så ringde han när jag kommit till McDonalds (för att få internet) och sa att dom skulle åka till våran granne Fishers (Hos Karin som är Svensk) Så jag kan åka hem efter lunch.
Igår var jag ledig. Såg 3 filmer och bakade syltkakor. Och så kom Li över på middag, Jack har CFS och jag ville inte sitta hemma igen... Känns skönt att kunna prata svenska med nån!!
I morron ska jag laga mat för alla Trainees. Blir svamp gryta som jag gör i min slow cooker... Jätte gott och väldigt behändigt!!
Bröllopet som vi var på var sååååååååå fint. Kul att gå på ett bröllopp med folk i min egen ålder. (Har ju bara varit på bröllop med folk i mina föräldrars ålder....) Och dom var så fina!!
Jag hade en orange klänning som jag lånat av Li och Jack hade sin gråa kostym men han lyckades riva upp dom i skrevet efter vi varit i kyrkan. Så Judy fick sy ihop dom och sen åkte vi och hälsaded på Jacks Mormor. Och sen bar det av till festen. Men Jack lyckades riva upp dom igen sent på kvällen!!
Annars händer det inte så mycket. Eliza fyller år idag men vi hade kalas för henne i söndags. Hon hade en kaka som var utskuren till en hund och så hade dom gjort små hundvalps cupcakes...
Kenny var ledig förra veckan... Så jag har jobbat med Kate(Nigels dotter som är 19) och Nigel. Men guuuuuuuuuuud va skönt det var när Kenny kom tillbax på Lördagen.... Allt blev som vanligt igen!!
Kollade på flygbiljetter i häromdagen.. Dem har gått ner till 15000... Men ska kolla med Mel när jag kommer hem.
Men jag SKA va hemma om jag så åker hem den 27!!!!!!!!!!!!!!! Och GUD NÅDE OM DET ONTE ÄR -20 OCH SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja jag tror att det var allt jag hade att säga!!!!!!!

Ha det bra

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!