I coming like a rainbow!!

Allmänt | 2013-09-05 | 12:49:04 Kommentera här! » 1 st

Ja det är ju lite segt med uppdateringar!!! Sorry about that!!
  Livet rullar på. Var och hämtade hem Trainees från flygplatsen i torsdags och sen va de FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!
Ojoj jag är på tok för gammal för de. Men vi värkade ha haft kul! 
  Men ett trevligt gäng 5 nya svenskar. Vi diskuterade utalandet av Majonäs!!! och jag försöker få dom att lyssna på Smaklösa!!
  Jack har varit på trade school denna vecka. han kommer hem i morron. Jag hoppas på att gå till Royal Adelaid show i helgen också. Väldigt Austreliensikst! 
  Kommer en kille från England, nästa vecka, som ska va här en månad!! 
  Mel och jag  planerar en natt till Melbourn för shopping. Måste hitta en klänning till bröllopet. (då tärnklänningarna är gröna, lite tråkigt för mig :( ) Men men 
Hoppas allt är bra hemma!!
 
Puss
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Bröllop ! Har man missat att du ska gift dig ?

Svar: Inte jag en kompis
AngelikaBj

2013-09-05 @ 20:21:49

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!