Alla <3-ans dag

Allmänt | 2014-02-15 | 01:34:53 Kommentera här! » 0 st

Ja ledig I helgen.... Lite trött efter igår kväll. 
  Först skypade vi med LI och Jacob. Så kul att se dom igen... Saknar dom båda!!
Sen for vi över till grannarna och dom skulle precis åka till puben... Hade några drinkar... 
  Ska nu köra lite träning så jag kan dusha!!  Sen ska jag städa. Har lånat Mels dammsugare. Min kom till lagning i torsdags, Karin var snäll och lämnade den i Mount barker... Men den har ju suttit i Meningie i över 3 månader...
  Just det. Härom kvällen satt vi och såg "ladder 49" som handlar om brandmän i USA. Så ringer vår granne John och säger att det brinner. Samtidigt ringer Nigel och frågar om vi kan komma och hjälpa. Jag sprang ut på verandan och såg en stor eld inte långt här ifrån.
  Jag och Jack for iväg med Nigel. Vi var först på plats. Så vi började på en kant. Jag körde och Jack stor bak på släpkärran där vi har 1000 L och en pump och slang. Så vi släckte vår sida. Tog ett par timmar innantill kunde komma hem. Och upp och jobba igen nästa morgon...
 
Hoppas ni alla har det bra!!!
 
pusss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!