En Gris en ko en kalv

Allmänt | 2014-02-24 | 03:48:17 Kommentera här! » 0 st

Ja först blev jag sparkad av en ko. Sen skulle jag försöka få ut hö ur galtens öga, då han rev mig på handen. Blev sen sparkad av en kalv. Har inte vart en sån bra helg... Har dessutom jobbat 12 timmar m dagen.., då jag tydligen jobbar för 2. 
  Men nu är jag ledig. Idag har jag tvättat ochdammsugit så nu börjar det bli rent!!! 
  I morgon ska jag till murraybridge. Efter fiaskot med Barinan förra gången så åker jag med Jack.... Hade sovmorgon till 9 idag iaf. 
  Hoppas på att gå och se "endless love" i morgon. Och veckohandla...
 
Hoppas allt är bra med er där hemma!!! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!