Hej Hej

Allmänt | 2014-02-10 | 05:05:34 Kommentera här! » 0 st

Ja här tickar allt på. Jobbat förra veckan, så nu är jag ledig i två dagar. 
  Idag har jag skickat lite mail ang visat. Lite väldigt smått. Försöker städa huset me. Inge varmvatten till disken och ingen dammsugare!! Inte så motiverad då!! 
  Jack harhjälpt mig under helgen för jag jobbar själv. Eller nej jag har en annan tjej som hjälper mig mjölka. Så Jack skulle göra utfodringen. Vi skulle till hans föräldrar för hans mamma fyllde år. Men så kom han aldrig så jag ringde han och allt jag hörde var orm i badrummet... Skit. Men det var inte hos oss. Det vaIII det huset där kanadensiskorna bor. Fett läskigt!!!
  Sen for vi in och åt en god midda. Hans farbror och faster var oxå där.
Annars  har det inte hänt så mycket...
 
Grattis till Terese som får gå på bolaget. Hoppas ni hade ett trevligt kalas.
 
See yah
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!