Tillbaka för ett nytt år?!

Allmänt | 2014-01-04 | 23:11:58 Kommentera här! » 0 st

Ja har haft ett bra slut på 2013... 
  Fick fira jul hemma( dock inte med Jack) och fick fira in det nya året med min älskling..
  På jobbet värkar allt vara som vanligt. Kommer ha mycke kalvningar nu. Makenzie har slutat för att jobba vid Mill park. Men vi kommer antagligen ha 2 andra kanadensare... Jag har inte träffat Kenny ännu.. 
  Vi var hemma vid Jacks föräldrar en kväll. Judy hade lagat jätte god mat. Sen fick jag mina julklappar. Ett Jesus stall, 2 snöglobar, en handduk och 2 bakböcker!!!
  Nyår åt vi hämtmat hos Jacks föräldrar. Jag gav dom presenterna från mamma.  Dom värkade uppskatta dom!!  Sen åkte vi till Promos... Men jag mådde inte så bra. Så jag sov stort sätt fram till 23.45. Sen mådde jag bättre . 
  Eftersom jag skulle jobba nästa morgon så åkte vi hem vid 2. 
  Vaknade vid kvart i sju(vi skulle börja kl 8) men jag kunde bara inte ligga där så jag åkte och tog in korna. 
 
 
Igårkväll hade vi inget att göra så vi åkte till Wellington och åt mat!!! Mycket mysigt. Sen såg vi film och åt popcorn!!!
 
Hoppas ni alla hadde en bra nyår!!!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!